Saturday, 15 February 2014

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Penampang & Kota Belud

Assalammualaikum semua

Hari ini mesti semua orang tengah merehatkan diri kan.
Kalau tidak pun kemas-kemas rumah.
Mungkin jalan-jalan? Tengok wayang. Shopping?
Apa-apa pun semoga semua orang HAPPY.
Dan jangan lupa syukur kita masih hidup. ALHAMDULILLAH :)

Ramai sudah tahu saya pengedar SHAKLEE,
tapi mungkin ada yang tidak tahu saya tinggal area mana.
Saya tinggal area SEMBULAN, KOTA KINABALU (KK).
COD boleh area KK.
Disebabkan saya kerja area DONGGONGON, PENAMPANG.
Jadi COD area Penampang pun boleh masa bekerja ya.

Ooo ya, lagi satu saya asal KOTA BELUD (KB)
Saya ada 2 orang downline di KB.
Orang KB boleh cari saya jugak :)

SHAKLEE syarikat supplemen semulajadi No. 1 di Amerika Syarikat.
Kita ada macam-macam pilihan.

1) Set Keluarga
2) Set Kanak-Kanak
3) Set Diet
4) Set Tambah Berat Badan
5) Set Ibu Mengandung
6) Set Berpantang
7) Set Ibu Menyusu
8) Set Migrain
9) Set Resdung
10) Set Kecantikan



Bibi Ashikin
ID : 1073310
FB : Bibi Ashikin Inqera
H/P : 010-9532677

No comments:

Post a Comment